lunes, 1 de febrero de 2010

E dálle coas broncas!


Hoxe por fin a esperada bronca!! por fin todos aqueles que non pisaban a olorosa aula de usos multiples dignaronse a recoñecer que non queren formar parte do magnífico club que temos montado e deixaron a porta aberta a novos membros. Así que marcharon 5 e ingresaron 4... quedamos case como estabamos, pero agora espero que sexamos máis serios!!!

Despois..todo coma sempre..comentamos o libro,uns lerono..outros non ..pero bueno..a charla estivo ben e:
Unha magnifica novidade...IMOS REALIZAR UNHA NOVA ACTIVIVADE: UN BIBLIOBUS!!!co colexio de Ombre...seleccionaremos libros levarmosllos,comentaremosllos,deixaremosllos alí e volveremos a por outros o cabo dun tempiño..pareceme algo fascinante!!participar tan de cheo con eses pequerrechiños (son 15 nenos entre 4 e 8 anos) que estou segura que lles encantará a nosa visita...:)
un bico!ata a semana que vén! Que prometemos contar máis cousas do libro. A ver se desta vez vai todo en serio.

marinA!

1 comentario:

Crsi dijo...

Sii al fin se fueron del club porque lo único que hacian era ir por alli una vez al mes y con suerte... pero bueno ellas se lo pierden, todas las excursiones que vamos a hacer y por supuesto la bibliobus jajaja. A mi me parece una buena idea la de llevarle los libros a los niños pequeños, espero que se diviertan mucho con nosotras!!


un saludo!!! =)