lunes, 6 de diciembre de 2010

Tivemos uns falliños

Aquí estou, despois de .... pareceme que duas semanas sin poder escribir ! Eque con tanto axetreo que hai agora no Castro Baxoi isto é IMPOSIBLE. Primeiro non funciona a Aula Virtual, logo Begoña esquecese o portatil... Así non se pode traballar! Jajaja
Bueno, falando un pouco do que temos que falar: Nós 3º e 4º xa rematamos o noso libro do Señor Ibrahim e as flores do Corán, e agora tocannos ler uns contiños que escolleu Bego. Ata agora lemos só os dous primeiros (O Lago, e o da Arbore) , na última reunión estivemos a falar deste último. A case todos nos gustou! A min encantoume! Pero as persoas que as ironías non lles gustan (como é o caso de Alba) non lles gustou en absoluto :( (pobre Begoña que o fixo con toda a súa boa intención jajaja)
O do Lago en xeral gústou, sobre todo o enriquecemento das descripción que o fan moi "xugoso" a hora de comentalo. O máis chamativo deste conto é todo o que nos dá para pensar: ¿onde estará o home? ¿por qué se reirá a xente? É un conto para "intelectuales" jaja.
E bueno, xa me despido... Tiven pouco tempo para facer esta pequena entradiña, e... espero que vos guste moito!
Un saudo!
Patri 4ºA

5 comentarios:

Patri dijo...

Espero que Begoña esté contenta xD

Begoña dijo...

Eu si estou contenta, claro que si, ben o sabes. Sempre me poño contenta cando facedes as cousas e sobre todo se as facedes ben e de forma responsable. Así que, moi ben, corazón.
Ti xa es autónoma neste blog, podes subir as entradiñas cada vez que teñamos unha reunión, non necistas que Begoña leve o portátil...jejeje...
Así seguirei contenta! :-)

Alex dijo...

Se a Begoña ténselle contenta con calquera cousa Patri! Begoña, tes que lembrarte das cousiñaaas!
Un bico :)
Alex 4ºA

Patri dijo...

Pareceme ben, e como Papá Noel portouse ben (con un portatil xd), pois agora non terei problema!
Un bico !

Alba dijo...

Non é que o conto non me gustara en absoluto solo é que...non é dos meus favoritos.
Unha aperta.